Concello de Verea

Web Oficial do Concello de Verea

Concello de Verea

Novas

Verea converte un galpón en local de eventos e estréao cun «show» de alta cociña

📁 Destacados 🕔21.noviembre 2023

OGDR Limia-Arnoia abre o proxecto «A esencia da orixe» para dinamizar o rural, no núcleo de Pitelos.

A pequena localidade de Pitelos, no municipio de Verea, converteuse onte na demostración palpable de que, con ganas e imaxinación, unha pequena aldea de menos de dez habitantes pode converterse en polo de atracción de visitantes.

No interior dun galpón, co chan cuberto de palla, un pequeno mercado de produtos locais servía de antesala a unha instalación dunha cociña á que non lle faltaba detalle.

Nos fogóns afanábanse os cociñeiros galegos Iván Méndez (de Tabalú Food&Tech de Pontevedra), Álex Iglesias (do Dúas Liñas de Arzúa) e Gerson Iglesias do restaurante Erva, do hotel Oca de Allariz) que prepararon un menú degustación coas técnicas máis vangardistas, pero usando produtos autóctonos.

A iniciativa, bautizada como «A esencia dá orixe», incluíu tamén talleres lúdicos para que os máis pequenos descubrisen os labores vinculados ao mundo agrícola.

O evento foi organizado por tres agrupacións de desenvolvemento rural: o GDR Limia-Arnoia, a asociación Galicia Suroeste Eurural e a de Terras de Pontevedra Norte, en colaboración co Concello de Verea a Axencia Galega de Desenvolvemento Rural e a gandería Nogueira, asentada na zona.

Precisamente a visita ás instalacións da gandería, que actualmente conta con máis de 300 reses, foi outra das actividades programadas. «*É aquí onde está a verdadeira esencia dá orixe», comentou Eva González, a xerente do GDR Limia-Arnoia, referíndose á aposta polo rural realizada pola familia que montou esa explotación gandeira para convertela no seu medio de vida.

Pero o proxecto «A esencia dá orixe», vai moito máis alá de converter un galpón nun polo de atracción durante un día. Os tres grupos de desenvolvemento rural pretenden seguir avanzando nesta idea e demostrando o potencial dos recursos que teñen os pobos de interior, incluso sendo tan pequenos como Pitelos.

Enlace a noticia completa